31 august 2007

Hilsen fra Lukas til alle jer derude!

Hej alle sammen nu er vi i Guatemala jeg Lukas skriver nu:

Vi er ved stranden i Monterrico. og vi skal rejse om to dage til Peru. Jeg og co. tog ned til Monterrico by og vi fandt en ATV udlejer han hed Robert han var meget sød og vi lejede en ATV af ham. Dagen efter fandt vi så ud af at han var narkosælger. Mor og Robert de snakkede og han sagde at han havde været narkosælger, men han var det ikke mere. og da klokken blev 9am skulle han havde været der, men han kom ikke. Da klokken var 1pm kom han. Han havde en god grund til at komme for sent fordi der var en dreng der var blevet bidt af en hund, så Robert tog ham til hospitalet. Så fik vi en stor ATV og jeg sad bag på ATVen mens far han kørte. Det var sjovt og gik meget stærkt ned ad stranden.

Da vi afleverede ATV’en så viste Robert at han også havde en lille en – lige i min størrelse. Far tog en hurtig beslutning og efter 10 minutter drønede jeg ned ad stranden med 50 km/t. Det var virkelig sjovt... jeg var i himlen ;-) Efter lang tid skulle jeg prøve at spinde hurtig rundt. Med for meget fart, det hele kørte rundt – så væltede ATV’en. Alt gik i slowmotion. Inden for 3 microsekunder nåede min hjerne at tænke at jeg skal af denne ATV’en inden det går galt. Så jeg sprang af alle mine kræfter og rullede rundt på jorden. Heldigvis langt nok væk til at ATV’en ikke kunne ramme mig. Heldigvis skete der ikke noget som helst. Mor og far kom løbende, men jeg kunne bare rejse mig op uden skræmmer. Fed dag! Jeg ELSKER fart! Men husk. Fart kan også være farlig!

Ingen kommentarer: