02 februar 2007

På kano igennem mangrovejunglen




Det er tirsdag den 30. Januar. Vi tog afsked med Phi Phi øerne og ankom til Krabi, hvor vi installerede os på City Hotel igen. Hov! Hvad var nu det... lyden af danske stemmer. På 3. Sal stødte vi ind i Lotte og Peter og drengene igen. Det måtte fejres! Vi tog ud til den danske restaurant og fik aftensmad. Drengene var vilde og fik leget en masse med Oskar og Albert. De fandt på en masse lege på hotellet, hvor elevatoren var en vigtig del af legen.
Dagen efter tog vi på eventyr. Vi sejlede kano igennem mangroveskove, sejlede ind i gamle huler og laguner, og klatrede igennem klippespalter. Hvor er det vildt at der har boet mennesker i disse huler for 3.000 år siden. Senere på dagen vi fik badet i rent kildevand. Thailand er et imponerende land fyldt med de vildeste og smukkeste ting.

4 kommentarer:

Steffen sagde ...

det lyder spændende med alle de spændende ting.. :-)

Vi er på vej på skitur med OE.. Peter miks, jonas, David, Sara og yours truly..

det blir great.. der har lige været en gang powerlovsang a la OE..

Vi snakkes

kærlige hilsner

stef

Familien Dyhr sagde ...

Gid jeg var dér... også! Det er fedt at stå på ski og jeg ville gerne være sammen med jer ;-)) Take care og guds velsignelse til jer alle.

/P

yvonne sagde ...

yvonnekære familien dyhr, vi håber i har det rigtig rigtig godt!!!!!!!!!!!
og vi savner jer rigtig meget.
håber i har oplever mange sjove og spændene ting.
hilsen: mormor, Mathilde og Christine.ps. vi glæder os til at høre fra jer.

yvonne sagde ...

det første var en prøve
vi sidder hos farmor(mormor) der var en fejl i brevet men
jeg var så ivrig efter at høre fra jer!
jeg er begyndt til taekwondo og det er rigtig sjovt.
jeg håber i har det sjovt og oplever en masse seje og sjove ting!!!!!!!!!!!!!!
jeg elsker jer meget hilsen Christine.