18 januar 2007

Den liggende Buddha – chill-out Buddha!


I Bangkok fik vi vores egen turguide Nitaya en utrolig sød pige, der er vokset op i slumområdet øst for Bangkok. Hun og hendes søster blev kristne for mere end 10 år siden og er nu en del af den kristne menighed i slummen, hvor de har mange projekter lige fra sundhed til skolegang. Et arbejde vi vil besøge, når vi skal til Chang Mai i det nordlige Thailand. To af de væsentligste ting vi så var The Grand Palace og Den liggende Buddha – 50 meter guld!

4 kommentarer:

yvonne sagde ...

hej alle sammen håber i har det godt. jeg skal lige teste det her.

yvonne sagde ...

test 1

yvonne sagde ...

hej

yvonne sagde ...

hej i dejlige unger det var dejligt at se jer men jeg kunne ikke tale med jer men jeg finder nok ud af det i alle fire så så dejlige friske ud og det er nok til mig jeg arbejder på sagen ha-ha det ser ud til at i oplever en hel masse og det er skønt kram fra mig til jer hilsen mormor.